Rinner bort.....



Satan i gatan vad det är varmt!
Jag svettas och håller på att bli galen, det är ganska så oskönt att ha benet omlindat i den här värmen kan jag tala om. När jag är inne hemma så är det skönare att ta bort den och ha benet i högläge i stället.

*     *

Idag blev det en tur ut till Skyttorp för att fira prinsessans pappa som fyller år i morgon.
Tänk att min bebis är 21 år, helt otroligt!

*     *

Eftersom jag har svårt att gå så får det bli jobb hemifrån i morgon för mig, jag får hoppas att antibiotikan kickar in ordentligt nu så att jag blir av med alla utslagen och värken snart.
Och framför allt att jag får besöka vår lilla prins på sjukhuset, jag längtar ju så efter att få träffa honom. Lite orättvist är det allt att morfar ska få tillfälle att träffa honom i morgon. Men jag får väl trösta mig med att det är hans tur, jag träffade ju trots allt prinsessan Livia först så det är väl kanske inte mer än rätt.

*     *

Jag fick en kommentar igår från Magnus som tycker att jag lämnade ut lilla prinsen för mycket när jag lade upp bilderna på honom. Jag antar i alla fall att det var bilderna som han reagerade på.
Till dom som bekymrar sig kan jag bara säga att naturligtvis skulle jag inte lägga upp något mot föräldrarnas vilja och skulle dom ha åsikter om något jag skriver eller lägger upp så åker det bort direkt.
Svårare än så är det inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0