Väntar och längtar

Förbannade rosfeber!
Den gör att jag inte kommer att få träffa lillprinsen på en evighet.
Jag måste först vara slutbehandlad och så klart helt symtomfri, naturligtvis måste det vara så. Han är ju mycket infektionskänslig och vi får inte riskera något.
Men så kommer den knepiga biten, enligt läkaren måste jag ha långbyxor på mig när jag kommer och hälsar på. Långbyxor!
Ni som känner mig vet hur konstigt det låter, jag äger ju inte ens ett par långbyxor.
Men är det så det ska vara så är det så det får bli.
Jag får gå här och längta ett tag till bara.

*     *

Det här skulle jag behöva göra igen, sticka ner fötterna till hungriga fiskar.
Kittlar störtskönt!

*     *

En dag och så en vecka kvar till semestern, en hel evighet.






Kommentarer
Postat av: Edde

Åker du skidor i kjol också Mona?

2010-07-16 @ 12:19:28
Postat av: Mona

Vet du Edde, det finns väl några tillfällen varje år när jag drar på mig ett par byxor. Nu var det ju ett tag sedan jag åkte skidor, men jag skulle nog få lov att låna att par brallor om jag nu skulle få lust att göra något sånt.

2010-07-16 @ 12:59:22
URL: http://monaspusselbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0