612 gram och 23 centimeter

Idag har vi haft sommaravslutning på jobbet.
För oss betydde det samling ute vid amfiteatern för en tipspromenad där jag och
min kollega Micke lyckades med konststycket att bara ha rätt på hälften av frågorna.
Vi lyckades heller inte så värst bra när det kom till utslagstävlingen, att hitta en sten
som vägde 612 gram och en pinne som var 23 cm var lättare sagt än gjort.

Efter det grillades det hamburgare och dracks stärkande drycker.
Det blev en kul eftermiddag i den värmande solen med många glada skratt.
Jag har helt underbara kollegor.

   

Det är inte utan att jag också skulle vilja ha en fallskär... en trygghetsersättning.
Det verkar ju inte helt fel med en sådan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0