Återbäring och vuvuzela

Tack Skatteverket för att jag har fått tillbaka pengarna ni lånat av mig.
Just nu rullar ju pengarna ut med en rasande fart så det var skönt att få lite
påfyllning på kontot igen så att jag kan fortsätta att shoppa.
Det finns ju en hel del kvar att införskaffa för att jag ska vara riktigt nöjd.

Konstigt att det känns som att jag får pengar när det är pengar som staten
lånat av mig ett tag och nu lämnar tillbaka.



Ni njuter väl av tysnaden nu?
När fotbolls-VM börjar så kommer det jädrar i min låda inte att vara tyst.
Tänk när alla vuvuzelorna börjar tuta, då gäller det att ha öronpropparna redo.



Det kommer väl bli ett satans liv av alla dom där tutorna.
Tänk att sitta där på arenan och ha eländet rätt i öronen, det måste ju vara som
tortyr. Men vad vet jag, det kanske är en stämningshöjare?
Här kommer instruktioner på hur man spelar på en vuvuzela:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0