En arm att sova på



Tänk så tyst det är i huset när jag är ensam hemma.

Idag tog jag en sväng in till Gränby C men det blev klent resultat igen,
jag får ta och skärpa till mig helt enkelt.
Igår så hittade jag i alla fall så söta skor till prinsessan Livia, nu gäller det
bara att jag träffar henne så att hon kan prova dom.



Nu är det bara två dagar kvar att jobba den här veckan, skönt.
Hoppas att vädret blir fint i midsommar, vi ska ju ut till Gudinge och då vill
vi ha sol och värme så vi kanske törs stoppa tårna i vattnet.

I år blir det ju tyvärr inget arrangerat midsommarfirande i Storvreta, i alla
fall inte av den gruppen som har arrangerat det hela dom sista åren.
Jättetråkigt att det inte blir något, men det fanns inte folk nog som kunde jobba.
Det har ju blivit en trevlig tradition dom här åren med midsommarfirandet vid
församlingsgården, det har samlats mycket folk som dansat runt stången, köpt
lotter och fikat. Synd att den traditionen får ett uppehåll i år, för jag hoppas att
det bara är tillfälligt lagt på is. Till nästa år kanske det finns fler personer som
kan tänka sig att ägna några timmar åt att ordna så att alla dessa människor
kan få en trevlig stund tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0