Njutning



Vilken njutning!
Det är väl bland det skönaste man kan vara med om, att sitta och njuta medans någon tvättar ens hår. Känna fingrarna som masserar i hårbotten, så otroligt skönt.
Jag har alltså varit hos Wirvla och tagit bort lite hår, det behövdes.
Och just nu är jag så där lockig i håret som jag vill vara, det ser så lätt ut när hon klämmar fram lockarna men det är tyvärr inte lika lätt när jag ska försöka göra det själv sedan.
Det ska i lite ny färg snart också, lite färg som ska få täcka dom där naturligt(?) ljusa hårstråna som av någon konstig anledning verkar bli fler och fler. 
Hur kan det komma sig att jag kan tycka att det är snyggt med grått i håret på andra men inte på mig själv?

Om min ekonomi tillät det så skulle jag banne mig gå till frissan varje gång håret behöver tvättas, det vore riktigt lyxigt.

*     *

Av någon anledning som jag inte riktigt förstår, så finns jag inte med på LISTAN.
Jag får väl helt enkelt klä upp mig och gå på bröllopet här hemma i stället, det får bli så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0