Sömn?

Tänk om det vore så enkelt, att min midja skulle minska med 9 centimeter om
jag såg till att komma i säng i tid och sova åtta timmar varje natt.
Vad skulle jag ha för glädje av det om jag måste sova kl 21 varje kväll?

*     *

I morgon får solen se till att skina, i alla fall från kl 15.
Vi ska ha någon sorts sommaravslutning utomhus med jobbet, det ska vara
tipspromenad mm och grillas hamburgare och så skulle vi tydligen på något
att skölja ner burgarna med också.
Det kan bli riktigt trevligt, om bara solen vill skina över oss vill säga.

*     *

Tror jag smyger i säng nu, då får jag ju kanske drygt 6 timmars sömn om jag
har tur och somnar direkt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0