Full koll och en stor kille

Igår kanonväder när vi hade vår utomhusaktivitet vid jobbet och idag regn
och rusk, tjejerna valde verkligen rätt dag för evenemanget.
Jag blev lite full i skratt när jag kollade genom bilderna jag tog igår.
Vad säger ni om den här?



Det var väl kanske inte den bästa bilden från igår, men så går det tydligen när
man inte har full koll.

*     *

Linda och D längtade efter ett barn, men hur dom än försökte få till det så ville
det sig inte. Till slut blev det ivf-behandling och Linda lät oss följa med på den
resan i sin blogg "Innan du fanns".

Vi fick vara med om läkarbesök och behandlingar, en berg och dalbana av känslor
och händelser som till slut ger resultat. Linda blir gravid och nu får vi följa med
under graviditeten, en graviditet som inte varit en dans på rosor hela tiden.
"Bosse" kände att eftersom Linda och D längtat så mycket efter honom så ville han
ge dom extra mycket bebis att älska, därför bestämmer han sig för att stanna kvar
så länge som möjligt i magen och växa på sig ordentligt.
När "Bosse" väl kommer ut så det sig att han är Jack, ett riktigt praktexemplar på
5450 gram och 55 centimeter. 
Jag träffade Linda ca en vecka innan förlossningen och visst var hon enorm,
men att det skulle vara en så stor kille som gömde sig där inne trodde jag inte.

Läs gärna Lindas blogg, hennes beskrivning av förlossningen är helt underbar.

Grattis Linda och D!
Nu börjar det, era liv är förändrade för alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0