Var försiktiga där ute

    
Midsommar!
Så otroligt tiden går, jag hinner inte riktigt med känns det som.

Helgen har börjat på bästa sätt, hela familjen samlad hemma på fika i kväll.
Ja, alla som finns i Sverige vill säga.

           
 
För en del av oss väntar en midsommar i Gudinge, några ska tillbringa
midsommarafton i garaget och någon ska jobba.
Så olika kan det vara.

*     *

För en del blir det ingen trevlig midsommar.
Ibland händer saker som inte går att förstå, saker som man inte vill förstå.
Var försiktiga ute i trafiken och sakta ner, en olycka händer så fort.
En ung kille finns inte mer, det saknas en pusselbit som inte kan ersättas med
någon annan för hans familj och vänner.
När jag hör om sådana händelser är jag så otroligt tacksam för min familj och
lider med familjen som förlorat sin pojke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0