Happy ending/hour?

Hur länge ska jag ha Thailand kvar i kroppen?
Är fortfarande otroligt trött på kvällarna, igår gick jag i säng kl 21.

*     *

Krocka med en älg?
Första gången jag hör talas om någon som gör det på skidor.

*     *

Glädjen är stor i Storvreta nu när nya kontrakt börjar skrivas med killarna.
Jag har inte någon koll på vilka det är som har kontrakt som går ut efter
den här säsongen, men nu har i alla fall Mika Kohonen, Jesper Berggren
och Henrik Stenberg skrivit på igen.
Alla tre för två år, det känns bra.
I år var jag inte särskilt orolig för att Mika inte skulle förnya sitt kontrakt,
jag har ju hört sägas att han ska bli husägare utanför Uppsala snart.

*     *

Varje dag går jag förbi ett ställe vid Karlberg där man ger thaimassage,
tidigare har jag ju inte funderat så mycket över det men nu tänkte jag att
jag måste kolla upp vad det kostar att göra ett besök där.
När jag så gick förbi där igår såg jag en skylt i fönstret som fick mig att le.

Man pratar ju om "happy ending", nu ska jag inte påstå att man kan få en
sådan där, men i fönstret satt en skylt om att man har "happy hour".
Det låter ju nästan ännu värre än happy ending, eller vad säger ni?
En hel timme!
Ja ja, jag vet att jag låter fantasin skena iväg, men jag tyckte allt att det
var lite skojsigt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0