Ont i arslet

Uppsala Kommun har inte som högsta prioritet att sanda parkeringsplatser.
Det fick jag smärtsamt uppleva i morse när jag for som en snorloska på
blankisen vid stationen i Storvreta.
Jag dunkade i hela högersidan i isen och dängde in huvudet i bilen som stod
parkerad bredvid. Underbar start på dagen, eller hur?

Det gör ont lite här och var nu, det ska bli spännande att känna här det
kommer att vara när jag ska gå ur sängen i morgon bitti.

*     *

Det var tydligen väldigt gruffigt uppe i Falun igår, jag läste lite om det på AIK:s
Patrik Janssons blogg.

Här berättar Storvretas Fredrik Holtz om hur det gick till när han träffade en
Dalensupporter efter första kvartsfinalen uppe i Umeå igår.
Ingen upplyftande läsning, men det är svårt att hålla tillbaka ett leende.

Log gjorde väl dom flesta som såg Alexander Nedes straff.
"Ska jag ta den bakom ryggen?", snacka om självförtroende.

*     *

Min kropp verkar tycka att den är kvar i Thailand, jag är otroligt trött på
kvällarna. Det får bli ett extremt tidigt sänggående i kväll.



Kommentarer
Postat av: edde

Då är vi två som drattat på ändan idag.

Själv synade jag Svartbäcksgatan lite närmare på väg att springa hem från jobbet.

2010-03-16 @ 22:37:11
Postat av: Mona

Jag hade turen att dunka huvudet i en bildörr i stället för i isen.

2010-03-17 @ 12:55:22
URL: http://monaspusselbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0