Sömn?

Har vi haft semester?
Nej, vi behöver nog åka bort en sväng tror jag.
Jag kan väl inte påstå att jag längtar efter att sätta på ett flygplan, men det vore
inte helt fel att så ligga lite i solen.
Tänk att gå upp och äta en ordentlig frukost för att sedan gå ner och lägga sig
vid poolen en stund. Det är något jag kan rekommendera.
Men nu lär det dröja innan det blir något sånt igen antar jag, nu är det bara jobba
som gäller. Hur ska jag orka det tro?

Det blev inte mycket sömn i natt trots att jag var så otroligt trött efter hemresan.
Jag kunde inte gå och lägga mig igår och kom inte i säng förrän vid halv ett ungefär,
sedan vaknade jag vid sex-tiden och kunde inte sova mer. Vid sjutiden var det bara
att gå upp, det gick bara inte att somna om. Till min stora förvåning kom Maria och
Yasin också upp stax efter oss, våra kroppar är inställda på helt andra tider nu.
Jag ska försöka gå och lägga mig nu, och hoppas att jag kan sova ordentligt och länge.

Kollade precis på första kvarsfinalen mellan Caperiotäby och Balrog, jag satt och ville
så gärna att Balrog skulle vinna men tyvärr så blev det inte så.

Sova länge, kom precis på att det lär väl inte bli så i alla fall.
Vi har Elliott här och han brukar ju inte vara någon sjusovare direkt.

*     *

Månadens idrottsstjärna i UNT, jag har precis lämnat min röst.
Jag har röstat varje månad och jag kan stolt berätta att min kandidat har varit den
som rattat runt med bilen varje gång.
Extra kul för Henke eftersom han tydligen har ett ganska så färskt körkort.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0