Så blir det alltså....

Ni kan inte ana hur glad jag är att det är fredag idag.
Det bästa med fredagen är att efter den kommer lördagen och sovmorgon.
Jag vänjer mig aldrig vid att gå upp före kl fem på morgonen, min kropp är
verkligen inte skapt för att syssla med sånt.

Vi har haft några dagar som har givit oss mycket att tänka på.
Nu känns det som att det kommer att bli bra trots allt.

 

Det blev som jag trodde, vi får möta Warberg i semifinalen.
AIK besegrade Falun i femte och avgörande kvartsfinalen och efter den
matchen fick seriesegrarna Caperiotäby välja vilket lag dom vill möta.
Dom valde, precis som alla trott, AIK för att hålla sig i närområdet och kunna
ta t-banan till matcherna.

Första matchen mot Warberg är hemma i Fyrishov på måndag och sedan är
nästa match i Varberg på långfredagen.
Jag är ju bra sugen på att åka ner till den matchen, vi får se hur vi gör.
Det vore ju inte helt tokigt att åka ner till matchen och sedan tillbringa någon
dag i Göteborg under helgen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0