Jidder...

Nu är min nyfikenhet stillad, i alla fall vad gäller Providence, Rhode Island.
Tack Emma för att du tog dig tid att skriva och berätta vem du är.

Så var det dags att vara ledig ett par dagar igen.
Jag ska väl koppla upp mig mot jobbet en stund och jobba lite i morgon bitti,
men sedan bär det av ner mot Göteborg.

*     *

Är inte alla dagar kjoldagar?



Det pågår någon sorts krig mellan innebandybloggarna, skönt att jag inte kan
räknas in bland dom och att det inte är så många som läser här så att jag blir
inblandad i det hela. Nu är Brottman i alla fall på banan igen verkar det som.

Men det är lite lustigt att det är ok för vissa grupper att klanka ner på andra
medans andra absolut inte får ha några åsikter alls.
Ja ja, jag ska hålla mig borta från den striden.

*     *

Vilket otroligt fenomen Facebook är.
Jag har fått många nya vänner där som jag aldrig hade fått kontakt med
annars, mest en massa innebandyfolk från hela landet.
Jättekul!

*     *

Grattis Uppsala Basket, semifinalklara.

*     *

Ni kommer väl ihåg att se efter vad Klas Pettersson har att säga i Stafettbloggen







Kommentarer
Postat av: Lixy

Hej, får jag fråga hur länge du blogga?

Svara gärna under min flik om statistik :)

2010-04-01 @ 10:44:45
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0