Med bara ben...

Idag gjorde jag offentlig barbensdebut!
Strumpbyxorna fick åka av när det var dags för promenaden från jobbet mot
Karlbergs station. Jag var lite orolig eftersom jag ju går längs en hårt trafikerad
väg, men det verkar ha gått bra.
Vad jag såg så var det inga bilförare som blev bländade av mina vita ben.
Jag vet inte om jag vågar utsätta mina kollegor för några experiment så jag får
kanske lov att dra på strumpbyxorna i morgon igen under arbetstid, men för att
dom ska få lite färg måste dom ju exponeras i solljuset.

 

I morgon ska gubben göra en snabbis upp till Skellefteå.
Tur att han bara åker över dagen, men han gillar ju i alla fall inte att dricka vatten.

*     *

Vad händer i Storvreta?
Inte så mycket verkar det som, i alla fall inget som syns.
Andra lag visar upp den ena efter den andra värvningen, men allt vi visar upp är
en nödlösning på tränarsidan.
Ledsen Mange, men jag är en tvivlare.
Jag hoppas att jag får fel, men jag tror inte det här kommer att hålla.

Max, kom tillbaka!

*     *

Vi hade en underbar trollunge på besök idag.....

        





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0