Ut ur garderoben

Idag gjorde jag något som jag borde ha gjort för länge sedan.
Jag rensade lite i hyllorna i garderoben, det blev en stor kasse full med tröjor
som jag inte vill/kan ha längre.
Det är svårt att sortera bort saker, men den här gången har jag varit riktigt
duktig tycker jag och fått bort en hel del.

*      *

Mycket vill ha mer säger man och så verkar det väl vara här.
Jag gissar att skattemyndigheten kommer att hålla ett öga på det bygget.
Det känns väl som att det finns andra som skulle behöva få sponsring på
ett hus än just det paret som har råd att betala för sig.

*      *

Så det är därför jag ser ut som jag gör?
Det blir inte långa kvällar om jag ska gå i säng kl 21 för att få åtta timmar
i bingen, men mer sömn och lite östrogen kanske skulle göra att det blev
en smalare Mona?
Jag är nog lite skeptisk.....

*      *

När jag läste om sammanslagningen av Sten Sture och FBC Uppsala, så
tänkte jag ju direkt att det måste ju kunna bli bra.
Men alla kommentarer jag har läst om detta är negativa till det hela.
Det kanske inte är bra för innebandyn i Uppsala?
Ja, inte vet jag. Det visar sig väl om något år hur lyckat det var.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0