Hunddagis och engelska pelargoner

Det känns som att den här helgen har varit otroligt lång men samtidigt har den
gått väldigt fort.
På förmiddagen for vi iväg och köpte lite blommor, det blev engelska pelargoner
som jag sedan satte i krukor och placerade på altanen.



Tänk, förut tyckte jag att pelargoner var "mormorsblommor" och nu vill
jag knappt ha något annat.
Ett ålderstecken?

Maken är så nöjd och glad nu när det är golfsäsong, han har varit ute och
spelat tre gånger på fyra dagar.
När han var ute idag fick jag sällskap här hemma av syster yster och
hennes dotter Fanny. För Fanny var det inte så mycket mitt sällskap som
lockade utan mer att få träffa Elliott och få gosa med honom ett tag.
Mia och jag fick sitta och njuta av solen, det var skönt.



Elliotts matte fick huvudbry idag när man ringde från hunddagiset han
skulle vara på under juni och juli och talade om att han inte kan få vara
där trots allt. Man har strul med personalen så man bokar av hundar.
Någon som vet något bra ställe att ha honom på?


Kommentarer
Postat av: fanny

hos mig! :DDD<33333

2010-05-18 @ 18:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0