Förlustelser

Jag försöker vänja mig vid nya datorn, tror det kommer att ta ett tag.
Allt fungerar inte riktigt som jag vill att det ska fungera.

I morgon blir det en lång dag, först möten hela dagen och sedan är det dags för lite förlustelser som startar med gocart.
Jag kommer att nöja mig med att heja på mina kollegor, att köra sånt ligger inte riktigt för mig.
Jag är som vanligt bäst på läktaren, men där är jag ju desto bättre.
Därefter är det dags för middag och trevligheter på lokal, det ska bli riktigt kul.

Övernattning i flicksäng, skönt att inte behöva sitta på tåget i flera timmar mitt i natten.
Och ännu skönare att få åka bil direkt till jobbet på morgonen.

*     *

Vad säger vi om det här då?
Nede får kicken från Helsingborg. Hoppsan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0