Zzzova

Att det kan vara så otroligt svårt att kliva ur sängen på morgonen.
Inte det att jag inte kommer ur den, det är mer att den inte kommer ur mig.
Jag skuttar ju, nåja, upp direkt när alarmet går men jag är banne mig inte
vaken förrän jag har varit på jobbet en stund ca 2,5 timme senare.
Numera sover jag ju tom en stund på pendeltåget....



Vad det är härligt med alla syrener som börjar blomma, det doftar så gott.
Eftersom våra syrenhäckar skövlades förra året så har vi inga egna blommor
utan jag får gå och snosa på alla andra. Som tur är så går jag förbi några
alldeles vid jobbet så jag kan få känna doften.

*     *

Det blev en sväng till IKEA i kväll, tror det får bli ett besök där ganska så
snart igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0