Bortskämda snorungar

I morse höll jag på att frysa rumpan av mig när jag gick ut för att hämta tidningen.
Jädrar vad kallt det börjar bli, inte kul att veta att det här är bara början och att det bara kommer att bli värre och värre och värre och värre.
Som tur är så har vi fått ordning på motorvärmaren till bilen så i morgon bitti behöver jag inte sätta mig i ett kylskåp när vi ska åka iväg.



Lillprinsen växer så det knakar, vid fyra månaders ålder har han nu kommit upp i en matchvikt på nästan 4,5 kg och hunnit bli 58 cm lång. Prinsessan har varit ordentligt sjuk med över 40 gradig feber, nu är hon på bättringsvägen igen som tur är så nu kan farmor snart få pussa på henne igen.

På tal om ungar, såg ni på SVT1 i kväll på dom där bortskämda snorungarna?
Så otroligt tragiskt att deras föräldrar har låtit dom bli på det viset, att dom uppmuntrar ungarna till att inte kunna leva ett liv bland andra människor. Hur kan jag som förälder vilja visa upp mig i TV med min oförskämda unge sådär?
Nu antar jag väl att det är som med alla andra sådana där program, att dom har fått instruktioner om hur dom ska bete sig och vilka sidor hos sig själva dom ska förstärka. Det var iofs ett underhållande program, jag tror inte ungarna förstår hur dom framstår för oss andra. För dom är det här väl bara ett sätt att bli "känd", snäppet bättre än att göka framför kameran i någon av dom andra kanalernas program.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh det måste ja se. Har totalt missat det. :P

2010-11-08 @ 23:03:30
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Maria

På tal om att göka i andra program, den mörka killen var med i Paradise Hotel, blev utröstad nyligen. jag reagerade även på att de ofta kallades för ungdomar. Då tänker man att jaja, de har precis slutat gymnasiet, ge dem några månader. Men de flesta var ju 22-24 år! Då är man vuxen fy fan.

Men såg du deras mammor? De flesta mammorna såg ut att vara 60+, så det här var väl deras små sladdisar som de vill ska vara bebisar för evigt.

2010-11-09 @ 09:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0