Hotshot och Victoria's Secret

Ingen vidare början på dagen, vårt tåg och det som går 31 minuter senare var båda av någon anledning inställda. Det gjorde att vi tog bilen, rätt in i snöovädret visade det sig. Det snöade så att vi såg knappt vägen på E4:an, det var bara vitt och så något rött från bakljuset på bilen framför. Ingen kul resa, men så när vi närmade oss Stockholm så försvann snön helt och det var i princip barmark sista biten.
Hotshots!
Helt plötsligt kom jag på att det var otroligt länge sedan vi drack hotshots.
Det måste ha varit i slutet av 80-talet som det gick åt den ena flaskan Galliano efter den andra här hemma, det vispades grädde och fixades kaffe och sedan skulle det skiktas.
En hotshot måste vara skiktad, så är det bara.
En gammal kollega till mig tävlade med sin måg om vem som kunde dricka flest hotshots, jag har för mig att hon vann på 17 stycken.
Och hade hon inte däckat då så hade hon säkert kommit upp i några fler.

*     *

Min parfym Victoria's Secret Pure Seduction finns tydligen att köpa i Sverige nu.
Tror jag får ta och handla lite mer dofter.                                                                                                                     


Kommentarer
Postat av: Maria

Men den är mycket dyrare är i New York. Där betalade jag inte många kronor alls för 6 st.

2010-11-29 @ 22:48:17
Postat av: Maria

Men om du ska köpa, köp via länken på min sida. Då får jag cash :)

2010-11-29 @ 22:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0