Starre och en massa snö

Knappt vaken öppnade jag ytterdörren, klev ut på trappen i mina tofflor för att hämta in tidningen.
Snabbt som ögat kastade jag mig in igen.
Fötterna försvann ju helt i snön!

         

På hemresan från jobbet satt jag och svor över pendeltåget som var några minuter sent från Karlberg och sedan kändes det som att vi var otroligt långsamma på vår färd mot Upplands Väsby. Där skulle jag ha tre minuter på mig innan nästa tåg skulle gå och vi var ju så sena redan när jag satte mig på tåget. Men så på något sätt så lyckades vi ta oss fram och till min stora glädje var Upptåget lite försenat iväg det också så jag lyckades komma med på det.

Tänk att sitta och svära över en försening och sedan vara tacksam för nästa.

*     *

Våran dvs Storvretas Starre, Staffan Jacobson, blev intervjuad i Radio Uppland idag och han chattade lite med lyssnarna. Här kan du lyssna och läsa om vad Starre hade att säga.

*     *

Att vara musikrecensenten är tydligen ett riskyrke.






Kommentarer
Postat av: Ingrid i Umeå

Kul grej med chatten. Tack för tipset! Kram

2010-11-11 @ 10:38:49
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0