Ögongodis

Såja!
Nu är tipset, eller i alla fall en delleverans, inlämnat till Capello.

*     *

Vad hände i Falun? Andreas Johansson fick en smäll i ryggen och slogs tydligen blodig i pausen under matchen mot Caperiotäby.
"När jag kommer in under läktaren får jag en hård smäll i ryggen. Jag ramlar med ansiktet in i väggen. Sedan sprutar de vatten och kastar vattenflaskan mot mig. Två Täbykillar skriker och frågar hur feg jag är."
Disciplinnämnden?
Undrar hur det lät när Binge hade förhör med sina spelare idag.
Det är ju varken första eller sista gången som Andreas "Nisse" Johansson är inblandad i bråk.

*     *

Syster Yster och jag var lite oense i kväll, hon ville få det till att Jay är ögongodiset i Idol medans jag hävdar med bestämdhet att det är Olle som är värd att vila ögonen på. Men när jag tittade på Doobidoo fick jag ju se en glimt av verkligt ögongodis, min gamla hjärtevärmare Anders Glenmark.



Sovmorgon hägrar!
Ingen som ska flytta, ingen jycke på besök utan nu kan jag sova och sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0