Duell och skaka rumpa

Så är Duellen igång, och jag har tydligen plockat en poäng redan.
Hur det gick till förstår jag inte riktigt, men det kan kanske Rune förklara för mig sedan.
Han tog allt i lite grann när han presenterade mig och tur att jag hade en hyfsad bild på Facebook just när han var in och lånade den.


Sirius har precis avslutat hemmamatchen mot Linköping och det blev förlust igen.
Man leder med 3-1 när halva matchen är spelad men tappar och när matchen är slut står det 3-6.
Lite knepig matchtid, 17:30 en lördag, vilket gjorde att jag följde matchen vid köksbordet via unt's matchrapportering. Det var nog fler som tyckte att det var knepig matchtid eftersom det bara var 327 personer på plats i Fyrishov. I morgon kl 17:00 hoppas jag fler hittar dit, då för att stötta Storvreta under matchen mot Umeå. Jag tror att killarna kommer att vara otroligt taggade i morgon, dom vill visa innan landslagsuppehållet att dom är så mycket bättre än vad dom lyckats visa så här långt.
Henrik Stenberg uppmärksammas på innebandy.se och Joel "100 kg center" Kanebjörk på innebandymagazinet.se, läs om "mina" killar som snart ska vara med och utmana i VM.

*     *

Nu har jag suttit på rumpan hela dagen, dags att åka in till stan och ruska på den lite.
Det blir en tur in till Pub 19 för att dansa till lite 70-tals rock, i kväll är det Thomas Arnesen, Marc Gransten och Ola Ragnar som står för underhållningen.
Mackan har lovat att dom kommer att blåsa ut väggarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0