Joråsåatt...

Alla som trodde jag skulle vinna Duellen räcker upp en hand.
Nej, jag tänkte väl det.
Om inte ens jag själv trodde att jag skulle kunna vinna över Jocke Lindström så varför skulle någon annan tro på det?
Men, på något konstigt vis slutade Duellen med att jag vann med 5-1. Det ni!



Det märktes att jag var tröttare än normalt på jobbet idag, jag skrattade så tårarna sprutade på eftermiddagsfikat. Vi är ju så effektiva på min arbetsplats att vi fikar tillsammans två gånger om dagen, något som gör att vi har en otroligt bra stämning på jobbet.
Nästan för bra under en del fikaraster, det tycker i alla fall dom andra avdelningarna som inte är lika effektiva som vi är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0