Dagen efter kvällen före

Efter en mycket trevlig kväll igår så är jag ganska sliten idag.

         

En av mina gamla kollegor, en av Pabloiterna, slutar och hade vänligheten att bjuda på en härlig avskedsmiddag på Duvel Café på Vasagatan.
En kväll med god mat och goda drinkar, på en helt vanlig tisdag.
Jag satt där och njöt av att träffa mina gamla kollegor, det blev många skratt åt tokiga minnen.
Tyvärr så har den delen av företaget blivit outsoursad så vi kommer inte jobba nära varandra längre, eller som några av kollegorna sa: Vi har blivit sålda som slavar!

*     *

Mika Packalén återvänder, till bloggandet alltså, det ska bli kul att följa hans blogg från ön.
Nu väntar jag bara på att Thomas Brottman ska återvända till bloggen han också.
Vad säger du Brolle, är det inte dags?

*     *

Undrar hur Elliott mår? Och hur mår nyopererade Fanny? Och hur mår E i Hongkong?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0