Smisk

Men vilken slö dag det här blev, en promenad i solen och sedan har jag bara slöat.
Jag försökte följa matchen Finland-Sverige i Euro Floorball Tour via webben, men jag har riktigt svårt för att se innebandy på det sättet. Svårt att se och så måste jag ju stänga av ljudet, finska kommentatorer ger inte så mycket för min del.
Nu fick våra svenska pojkar smisk av dom finska, 9-2 är inget vidare roligt resultat sett med mina svenska ögon. Det känns som att det finns lite att göra innan VM.

*     *

Jag gissar att det sitter ett gäng artister och surar för att dom var så dumma att dom tackade nej till att vara med i "Så mycket bättre". Klart att jag kan förstå att dom var osäkra på hur programmet skulle bli, det gick väl kanske inte att förutse att det skulle bli en sådan succé och inte en flopp. Petters krav för att medverka förstår jag absolut. Och jag är inte ett dugg förvånad över att Kikki tycker att hon blivit förbigången igen och att hon skulle vara med, ni ska se att i morgon är den andra proffsgråterskan Anna Book med i kvällstidningarna och gråter en skvätt om hur hon också borde varit med.



September - Mikrofonkåt

*     *

Jag hoppas polisen i Malmö fått fatt på rätt man och att det blir ett slut på skjutandet där nere.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0