Packa...

Jag håller på med en omöjlig uppgift.



I morgon bitti flyger jag ner till Malmö, jobbar där under dagen, sover över, jobbar där på fredagen och flyger hem på eftermiddagen. Hur mycket kläder och sånt tror ni att jag behöver packa med mig för den tiden? En ynka natt borta?
Just det! En helt omöjlig uppgift.

Jag försöker vara väldigt sträng mot mig själv, stoppar bara i det jag verkligen kommer att behöva. Men tänk om...  och så åker något mer ner.
Och tänk om......, vips så ligger nästa sak där i väskan.
Det slutar antagligen precis som vanligt, det mesta rör jag inte ens medans jag är borta.
Nu när vi var på Mallorca så hade jag hur mycket som helst med mig, och eftersom det luktade häxa i garderoben på hotellet var det en massa helt oanvända kläder som fick åka i tvättmaskinen när vi kom hem.

Tror jag ska gå och titta i väskan, det finns säkert något jag kan plocka bort.

Just det, jag ska ju åka till Malmö.
Kul att höra och läsa om att i Malmö blir människor nedskjutna hej vilt just nu.
Men jag behöver inte vara orolig, det verkar vara en annan målgrupp den här skytten har. Men det är klart, jag är ju ganska så mörkhårig just nu.
Är det en ny Lasermannen som man tydligen spekulerar i, så hoppas jag polisen får fatt i den idioten så fort som möjligt innan han hinner med att skada fler människor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0