Rackarns!

Det går tungt för "mina" pojkar i Storvreta nu, i kväll blev det ännu en förlust.
Killarna från Falun vann med uddamålet i en match som trots allt kändes som ett steg framåt för Storvreta. I kväll kändes det som att dom ville spela, att glöden är på väg tillbaka.
Matchen visades på TV4 Sport och jag hoppas att TV-tittarna tyckte att det var en sevärd och fartfylld match. Dom unga killarna gjorde verkligen allt för att visa att dom ska ha en plats, men tyvärr så lyckades man inte riktigt ända fram i sina försök. Förutom Victor Andersson då, som blev tvåmålsskytt idag.
Tyvärr så passade alldeles för många Uppsalabor på att se matchen från TV-soffan och inte på plats i Fyrishov, publiksiffran på 804 personer är så otroligt usel.
Läs här vad UNT skriver om matchen och här innebandymagazinets intervju med Faluns duktiga Rasmus Enström.

 

Idag fick jag finbesök på jobbet, lillprinsen kom och hälsade på mormor.
Det är så roligt att se hur han växer och att han inte är så mager längre, nu ser han frisk ut vår trollunge. Han går sakta upp i vikt och hade vuxit en centimeter sedan förra veckans besök på sjukhuset.
Det blir kul till sommaren när han och prinsessan kan busa med varandra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så bra att tvn finns. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Då menar jag inte designen som jag nyss har ändrat efter en omröstning på hur den skulle se ut, utan innehållet. Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-26 @ 02:31:20
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0