Elände och en massa mys

Av någon anledning så tror man inte att det händer sådana här saker i Sverige, att vi tar hit människor från andra länder och blåser dom på lönen så att dom får åka hem skuldsatta. Jag skulle tro att Ari Hallikainen ska passa sig för att åka till Thailand, han lär inte vara så välkommen där efter att ha lurat alla dom här människorna.




Så mysig helg vi har haft!
Igår var vi barnvakt till prinsessan och fick gosa med henne hela dagen.
Och idag har lillprinsen kommit på sitt första besök hos mormor och morfar.
Tyvärr så får ju jag hålla mig borta från honom, det svider att inte få hålla i honom och gosa med honom. Men jag får ta igen det när jag blir av med allt mitt elände.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0