Med kladdiga ögon

I morse när jag skulle slå upp mina blå så gick det inte så bra.
Ögonen var ihopkletade och ville inte alls veta av att det var dags att kliva upp.
Jag släpade mig iväg till Solna i alla fall men insåg ganska så snart att det inte skulle funka att sitta där med variga ögon där förkylningtårarna började rinna. Att sitta där och hacka och hosta känns inte så fräscht så det fick bli en tidig resa hemåt.



Bilden är väl liiiite överdriven, men visst känner jag mig ordentligt skruttig.

*     *

Jag kollade lite på hur folk röstat i Uppsala och jämförde med mitt valdistrikt.
Det visade sig att vi har fler socialdemokrater och ganska så många fler kristdemokrater men det som skrämde mig mest var att vi även har fler sverigedemokrater än Uppsala totalt.
I mitt lilla valdistrikt fick SD 5.6% mot Uppsalas 3.3%. Olustigt, eller hur.

*     *

Premiär för måndagssändningarna med innebandy på TV4Sport, kul att det är på gång igen.
Ny expertkommentator i Conny Vesterlund som skötte sig bra, det ska bli spännande att höra när han blir lite varm i kläderna senare under säsongen.
Gissar att vi kommer att få höra en del sanningar då.

*     *

För lillprinsen är det två steg fram och ett tillbaka hela tiden.


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Ang kommentar hos mig: Har inte läst Gittangs blogg gällande publiksiffran på Hovet. Det stämmer säkert. Det viktiga nu är att arrangörerna tar nya tag till nästa innebandyfest på Hovet. Jobba för att öka publiksiffran.

2010-09-21 @ 15:01:29
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Postat av: Mona

Ingrid

Absolut, och det blir väl mer publik längre in på säsongen.

Det vore riktigt häftigt med folk på läktarna, att vi fick en liten innebandyfest.

2010-09-21 @ 15:07:14
URL: http://monaspusselbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0