Mona dansar

Det här var ingen rolig läsning:
"- -personer som regelbundet sover mindre än sex timmar per natt tenderar att gå en för tidig död till mötes- -"
Jag får väl helt enkelt skynda mig att skriva så att jag kan gå och lägga mig.

Sedan jag börjat jobba efter semestern har jag börjat få ont i höger arm och axel, så jag passade på att sticka iväg till vårt eget hälsocenter på jobbet för att få lite massage på eftermiddagen. Så skönt när hon mjukade upp allt det hårda i axlar och rygg, jag ska försöka lova mig själv att göra det lite oftare.



Jag kände verkligen hur jag blev mer rörlig, så när jag kom hem övad jag lite på att dansa.
Vi ska ju cykla Posttrampet på lördag och i det hela ingår det ju en kamratmiddag på kvällen, så jag tänkte att det kan ju inte vara fel att börja mjuka upp lite inför det också.

Ni kan kolla in det hela här!

Vad säger ni? Blir det succé på lördag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0