Upp och ner



Underlig förkylning det här, idag känns det nästan som att det blir värre.
Jag har skitont i halsen just nu, men ögonen kletar inte lika mycket längre.
Ja ja, tråkigt är det i alla fall att gå här hemma och inte må bra.

Jag har haft en låt i huvudet ett par dagar, går och småsjunger hela tiden på.
Tur att jag är hemma så mina kollegor slipper höra det.


Johan Eriksson jr, Sirius nya målkung              Foto:Peter Bohlin

Igår satt jag här hemma på kvällen och var lite småsur för att jag inte var på Fyrishov i stället. Det funkade ju iofs bra att följa Sirius hemmapremiär mot Helsingborg via unt.se, men jag hade ju mycket hellre sett matchen live. Men deras nästa hemmamatch har jag redan köpt biljetten till, derbyt mot Storvreta kan och vill jag ju absolut inte missa.

*     *



Lillprinsen blev efter många om och men opererad idag, operationen blev tydligen lite svårare än man trott men nu är det gjort. Nu får vi hoppas att man hittar rätta lösningar för att lilleman ska växa på sig och bli stark.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0