2-0, vilken härlig dag det här blev!

Underbart!
Storvreta leder nu med 2-0 i semifinalen mot Pixbo och det börjar lukta Malmö.

Jag måste erkänna att jag inte såg så där jättemycket av matchen, trots att jag hade gått och väntat hela dagen på att få sätta mig i soffan och njuta framför TV:n.
Vi hade ju nämligen glädjen att ha Prinsessan hos oss under eftermiddagen och kvällen och det är inte så lätt att säga till en liten tös på snart två år att farmor inte har tid att hänga med på hennes påhitt för att hon ska se på TV. Så första delen av matchen skenade jag upp och ner ur soffan för att hänga med henne och såg bara bitar av matchen.



Så kommer hennes mamma och pappa för att hämta henne och L-P och jag plockar fram lite gott att äta när vi ska fortsätta att se matchen. Då kommer den en bil och parkerar utanför och ur kliver Prinsen med sin mamma och pappa, raka spåret från Arlanda. Vilken resa för vår lilla prins, till Hongkong, in i Kina, Melbourne, Bangkok, Phuket, Bangkok, en natt i London och så raka vägen till Storvreta.



Men jag fick ju trots allt se vilka stänkarmål mina killar gjorde, det här känns så bra.

* * *

Vilken härlig fredag det här blev!
Jag får träffa båda mina fina barnbarn, seger för Storvreta och jag behöver inte åka ambulans.
Kan det bli bättre?






Kommentarer
Postat av: Lotta

2011-04-02 @ 00:06:14
Postat av: Lotta

Fast du inte fick se matchen i sin helhet förstår jag att du haft en toppenfredag.

2011-04-02 @ 00:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0