Bröllop och klumpfot

Idag skulle vi ta lunchkaffet ute i solen, trodde vi.
När vi kom ut var det ju så blåste det svinkallt, tur att jag har artiga kollegor så jag fick en kavaj hängd över axlarna för att värma mig.



Mina förbannade fötter!
Tyvärr så syns det inte så bra på bilden hur svullen jag egentligen är, vänster vrist ser ut som en svullen bulle. Jag äter någon vätskedrivande tablett som jag fick utskriven tidigare, men inte sjutton hjälper det. Det känns lika eländigt ändå.

* * *

Det här var ju inte helt oväntat.
Storvreta förlänger inte kontraktet med tränaren Jonas Pettersson utan söker efter någon annan som kan vara sidekick till Thomas Brottman. Tråkigt att Jonas inte kan tänka sig att jobba kvar i klubben, men jag förstår ju också att det känns bittert för honom att bli bortplockad från sin uppgift.
Spännande att se vad klubben får fram för annan tränare, dom växer ju inte direkt på träd.

Undrar hur många som var på bröllop idag?
Jag måste erkänna att jag smygkikade lite på TV-sändningen på jobbet.
Vacker brud, vacker klänning men stel och tråkig vigselakt, det jag såg i alla fall.
Brudparet såg mest stela och allvarliga ut, inte förälskade och lyckliga som på vårat prinsessbröllop förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0