Ett litet problem som kan bli stort

Sedan min axel börjat hoppa ur led så är det vissa rörelser som jag ska vara försiktig med och undvika så gott det går. Bla ska jag inte vrida ut högerarmen från kroppen.



När man vet det så inser man ju ganska så snart att här kan det bli problem.
Hur når jag toapappret utan att sträcka ut höger arm?

Jag lade ut bilden på Facebook i helgen och jag fick genast goda råd från hjälpsamma vänner på hur jag skulle kunna lösa problemet.
En lösning var att sitta grensle över toan med magen mot vattentanken, då kunde jag ju använda min oskadade vänster för att rulla loss papper.
Min lösning var att rulla loss innan jag satte mig, men jag måste erkänna att jag glömde det någon gång så jag fick be min personliga assistent komma in och rulla av lite papper till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0