Gummiband och inget godis

Jobb vid köksbordet idag och så besök hos sjukgymnasten.
Jag har haft en gullig sjukgymnast som varit ute på sin praktik och nu var det sista gången jag fick träffa henne, nästa gång jag kommer dit blir det för att träffa hennes handledare i stället. Fick med mig gummiband hem idag, som jag ska fortsätta att träna med för att få upp rörligheten i axeln.
Enligt sjukgymnasten har jag bra rörlighet, men jag måste ju fortsätta att jobba.
Och jobba med rädslan, rädslan för att det ska hända igen.

* * *

På kvällen kom vi på att vi inte hade några tågbiljetter till i morgon så det blev till att raskt åka in till stan för att köpa nya månadsbiljetter. På hemvägen passade vi på att lämna in en väska på väskaffären i Gränby Centrum, väskan som SAS lyckades skada när jag flög ner till Malmö. Vi får väl se om jag får en ny väska eller om den ska lagas.



Jag var riktigt stolt över mig själv när jag kunde låtsas som att jag inte såg att man sålde smågodis för 39:-/kg på Coop. Fick kämpa med mig själv, men jag gick därifrån utan att fylla en påse till brädden. Helt otroligt egentligen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0