Nu gungas det

Ja ni, det kan ju vara en nackdel med att bli känd för den stora massan.
Det går inte att sitta och vara anonym på barer längre, inte ens om man sticker till Turkiet.
Kanske dags att inse att det gäller att tänka på vad man säger och hur man beter sig?

* * *

Vilken sommar vi har fått!
Idag var det äntligen dags för utemöblerna att få komma fram från vinterförvaringen, underbart att få sitta ute och fika igen.
Och idag kom också den gamla gungställningen fram, den som vi har haft undanstoppad i garaget ända sedan våra barn blev för stora för att gunga.
Nu är det dags för barnbarnen att använda den i stället.

 

Eftersom vi hade huset fullt blev det inget solande för min del och sedan var det dags att titta på innebandy igen, vi måste ju se när det "nya" svenska landslaget spöade Finland.
Våra tre spelare från Storvreta, Jesper Berggren, Mattias Samuelsson och Henrik Stenberg, var som vanligt bra och gjorde alla varsitt mål i matchen. 

* * *

I morgon hoppas jag på att få sitta och njuta i solen, mina vita ben behöver exponeras och få en lite annan nyans. Just nu ser dom ut att sitta på något som självdött.




Kommentarer
Postat av: Jah Hollis

Du ska inte tro allt som skittidningar som Expressen skriver. De är naturligtvis ute efter att försöka svärta ner Juholt eftersom deras nyhetsredaktion tycks drivas av lika borgerliga ideal som deras ledarredaktion.

2011-04-25 @ 00:53:32
URL: http://jahhollis.blogspot.com/
Postat av: Ellie

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-05-07 @ 18:46:26
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0