På plats

Såja, nu är jag på plats i Malmö.
Flög ner mitt på dagen och har tagit en runda i butikerna runt hotellet, dock utan att ha shoppat något alls. Ja, förutom en liten plånbok då.

Knökfullt på Lilla Torg, det märks att våren kommit lite längre här nere.
Nu gör vi en mellanlandning på hotellet, ska strax söka oss ut igen. Vem vet var vi hamnar.

Mötte några Storvretaspelare, dom var lika taggade som jag är.

Storvretatåget kommer fram till Malmö Syd 13.44 i morgon, det betyder att om jag åker dit för att hänga med alla dom bort till Arenan så missar jag dammatchen. Eftersom jag hade sällskap med IKSU ner på flyger känner jag lite ansvar för att vara på plats och heja på dom, så det får bli lokaltåget direkt till Malmö Arena i stället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0