Stringmannen och huligantanten

Jag vet inte vad ni tycker men jag skulle nog känna mig ganska obekväm om mannen på filten framför mig på badstranden skulle börja göra yogaövningar, endast iklädd stringbrallor.
 Tänk att få detta, i string, i trynet.
Det skulle vara obehagligt oavsett vilket kön det än fanns innanför den där stringen.

* * *

Idag blev jag lite orolig när L-P kom och viftade med målarpenseln, men som tur var så klättrade han själv och målade överdelen av garaget. Jag behövde bara vara lite hantlangare ett par gånger, så jag kunde försöka steka mig på solsängen i stället.
Jag hoppas på att vi får fortsatt sol under helgen, det är ju Sotarfest i Gudinge.
Hoppas på att ta årets första bad också. Helt otroligt att jag inte badat ännu,  nu så är ju sommaren nästan över känns det som. Men rapporterna säger att det är riktigt varmt i vattnet i Gudinge, så det lär bli debut i helgen.

* * *

Om jag säger fotbollshuligan, vad tänker ni då?
Tänker ni som jag på en yngre kortklippt man med dålig självkänsla, som spöar upp andra för att visa hur mycket han älskar att slåss? Sorry, jag menar sitt lag förstås.
Tydligen så finns det andra varianter av fotbollshuliganer också, kolla här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0