Pippas rumpa och ett nyp i gröngräset

Sedan vi började jobba igen efter semestern har vi åkt tidigare till jobbet än vi brukar.
Inte så värst mycket tidigare, men en halvtimme på morgonen är otroligt mycket tidigare när klockan ringer. Jag har alltså varit på plats på jobbet redan kl 7 och det har ju sin charm, det är ganska så skönt att vara (nästan) först på plan och hinna komma igång med allt innan alla andra börjar ramla in. Men nu kan jag ju gå hem vid 15-tiden med rent samvete och tycka lite synd om dom av mina kollegor som gled in vid 9-tiden och alltså borde ha två timmar kvar att jobba innan dom går hem.

Men det verkar i alla fall som att jag inte behöver vara orolig över att jag inte får tillräckligt med sömn, det är tydligen inte bättre att sova åtta timmar per natt än fem. Skönt att höra för någon som har svårt att komma i säng trots att det är tidig uppstigning.

* * *

Och så kommer det chockerande nyheter, Pippas rumpa kan vara en bluff!
Det kanske vore något, dags att skaffa en Dubbel-0 för att få till puten?
"Double-O ser ut som ett par cykelbyxor med två hål utskurna för skinkorna. Tanken är att de ska lyfta rumpan för ett piggare och kurvigare utseende, och tillverkaren lovar också att "Double-O" håller in och plattar till magen"

En piggare och kurvigare rumpa?
Kläm in och push up, det är inte lite vi kvinnor ska utstå.

För att pigga upp lite så bjuder jag på ett nyp i gröngräset.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0