Inställt

Det regnade så jag såg knappt vägen när jag körde till jobbet i morse, jag kände när jag kom fram hur spänd jag hade varit när jag körde.
Efter jobbet var detin i bilen och snabba ryck till Fyrishov, träningsmatch mellan Storvreta och FBC Uppsala. Vilket kändes ganska så onödigt när jag kom fram och insåg att matchen var inställd eftersom FBC inte fått ihop lag, man ringer tydligen kl 13 och hoppar av matchen som ska börja kl 16. Men har man inget lag så har man inte, inte mycket att göra åt det. Eftersom jag ändå var på plats stannade jag kvar och kikade på träningen och pratade bort en stund.
Träffade min nya bloggkollega, det var trevligt.

Dags för några lägenhetsvisningar med E och K och sedan handlades det sushi till middag.
Tänk att lägenheter för det mesta inte lever upp till annonsbilderna när man kommer på visning. Oftast blir man besviken över att det inte är så snyggt som man hade hoppats på.

* * *

Samverkan skapar världsklass, ja varför inte?

* * *

"Korvstoppningsdag" med nya organisationen i morgon, och sedan väntar middag och så ska jag sussa på hotell. Det bästa med det är att om det är fint väder på onsdag morgon kan jag promenera till jobbet eller ta t-banan en station bara. Det går ju hur snabbt som helst.

* * *

På tal om att vara sig själv....

    




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0