Varm i hjärtat

Om ni har möjlighet så måste ni absolut titta på Glada Hudik och Elvis.
Vilken glädje skådespelarna utstrålar, man är alldeles varm i hjärtat när man lämnar föreställningen. Budskapet att alla duger som dom är känns helt självklart.

Tyvärr hade vi gjort misstaget att köpa logebiljetter till föreställningen på UKK igår, det misstaget kommer jag aldrig mer att göra.
När jag betalar för att gå och se ett uppträdande så vill jag ju väldigt gärna se det också, vilket inte var så enkelt från vår loge. När jag satt i stolen såg jag inget av scenen, vilket kändes sådär måste jag säga. Det blev till att hänga över kanten för att kunna se något och när jag ledsnat på det fick jag stå under senare delen av föreställningen.

* * *

I morgon kommer Prinsen och stannar hos ett par dagar, så mysigt att få ha honom här.
Också något som gör mig varm i hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0