Så mycket bättre


Är lite rosslig i halsen idag, det tar på att skråla karaoke i en jädrans massa timmar så där lite på nattkröken. Men så kul det var, och vad vackert vi sjöng.
Och hur märkligt det kanske låter så blev det bara vackrare och vackrare ju mer klockan blev.
På slutet var rent av tårögda själva av upplevelsen.

* * *

Det här gjorde att jag igår inte orkade vara uppe och följa med i hur det gick i Storvretas match mot Mullsjö. Gissa om jag blev förvånad när jag rullade ur sängen i morse och såg att vi hade förlorat. Även om vi låg under när jag gick i säng så trodde jag väl inte att killarna skulle ta en förlust med hem på bussen.
Ja ja, hoppas bara att killarna är uppe ur svackan till matchen mot TT i morgon.

* * *

Mycket att göra i morgon, det ska köpas födelsedagspresent och kanse någon julklapp.
Sedan är det match och direkt efter det traditionellt julmingel hos goda vänner där det förutom trevligt sällskap bjuds bla på gröt och glögg.
En trevlig tillställning som vi ogärna missar.
I år verkar det som att vi får ta med oss håriga killen, men det ska väl funka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0