Jaha?

Tänk att det är 1 december, och jag har redan köpt två julklappar.
Nu gäller det bara att vänta och se när dom dyker upp också, förhoppningsvis innan julafton.
Annars brukar jag inte vara så tidig med att göra min inköp, det brukar bli ett förtvivlat springande dagarna före jul. Ja, det har tom hänt att jag varit ute och handlat på julafton.
Men då är det ju iofs tomt i affärerna.



Men nu borde jag ju i stället fundera över födelsedagspresent till lillebror som fyllde år igår. Lillasyster som fyller idag har jag redan shoppat till, hoppas hon kommer att gilla presenten.

* * *

Den norska mördaren, vars namn jag inte vill nämna, hotar att "självterminera".
Jaha? Det finns inget straff hårt nog för vad han har gjort, väljer han att "självterminera" så tror jag inte att så många skulle sörja.

* * *

Ishockey på TV, hur kul är det?

* * *

Jag smög mig till en stund i massagestolen idag, så skönt även om jag skulle behöva få en riktig, hårdhänt massage. Får kanske lov att boka in en sån snart.



* * *

Jag borde uppdatera Örnbloggen, men hittar ingen inspiration för det.

* * *

Jag är verkligen ingen vidare twittrare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0