Från mig, till er

Jo då, jag vet att den här dagen är över nu.
Men i alla fall.......

Från mig, till er



*     *

Lite strul med tågen i morse, kom "bara" 30 minuter senare än vanligt till jobbet.
Just nu känns det som att komma i tid.

*     *

Måndag=innebandy på TV
Idag var det Dalen som fick pisk av Caperiotäby.
Jag tror inte att dagens sänding lockade några nytillkomna tittare till att vilja fortsätta följa TV-matcherna. Jag att man sa något om TV-golvet i början av sändningen men jag hörde inte vad det blivit för knas så att dom fick spela på parketten i stället.
För lagen var väl det ingen fara, båda lagen har ju parkett som hemmaunderlag.
Men för oss tittare så är det inte så kul att se tre miljoner streck och olika markeringar i stället för att koncentrera oss på bollen och spelet.
Idag fick man verkligen gympasalskänsla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0