Lite tårar

Idag lyckades jag glömma bort att jag skulle vara på möte med tanterna inne i stan kl 19, kom på det 20 minuter innan mötet skulle börja så det var bara att inse att det var kört. Nu blev det en kväll hemma i stället, och det kändes ju inte helt fel det heller måste jag erkänna.

I morse vägrade jag ta tåget till jobbet, ville inte riskera att bli stående på någon perrong i -25.
Det var så otroligt mycket skönare att glida fram i varma bilen.



Tårarna rann på eftermiddagsfikat idag.
Vi tackade av en av mina fina kollegor som går i pension. Han jobbar i morgon också så jag får tillfälle att krama om honom ordentligt, då kommer det att fällas ännu flera tårar det kan jag garantera.

*     *

Dagens fråga:
Vilken skåning har vunnit SM-guld både som spelare och tränare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0