Seashell beige?

Jag insåg idag att jag är inne i stan alldeles för sällan, jag kunde inte komma på vart man går och fikar numera.
Nu löste det sig ganska så bra ändå, vi åkte till Volvo och åt en korv i stället. Och så tittade vi lite på bil igen, måste kolla färgen på den bilen som vi kanske ska köpa.
Vad tror ni om en Volvo V70? En seashell beige?
Nu är det ju inte så att vi skiter pengar så den är naturligtvis begagnad den vi funderar på.
Ja ja, vi bestämmer oss väl i veckan.

*     *

Hämtade ut mina nya terminalglasögon, dom känns stora som jag vet inte vad.
Glasögonmodellerna har ju inte TV-modell ännu, men det är sakta på väg åt det hållet igen.

*     *

Grannarna kommer in och vi ska titta på Melodifestivalen.
Tänk att jag inte sett någon av dom tidigare deltävlingarna, jag som brukar kolla på allt.



I morgon tycker jag ni ska göra som jag, ta er till Fyrishov för att se Sirius spela mot AIK.
Fri entré eller snarare frivillig entré, så ni kan passa på att göra en god gärning samtidigt som ni förhoppningsvis får se lite kul innebandy. Jag håller ju naturligtvis på Sirius, hoppas att dom kan spraka till och göra något stort mot AIK. Kom och hjälp Sirius hjälpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0