Smisk?

Vad hände i Umeå?
Killarna leder med 9-5 efter två perioder och står sedan och tittar på medans Umeå City gör det ena målet efter det andra till 9-9. Nu blev det ju två poäng till slut efter att Mika Kohonen sätter segerbollen 32 sekunder in på förlängningen.
Nu får killarna hem och fundera lite, men sedan är det dags att stoppa undan den här skitmatchen och fokusera på den viktiga matchen mot AIK på fredag.
Den matchen ser jag verkligen fram mot, av flera anledningar.

*     *

Håriga killen har varit här hemma under helgen, så mysigt att ha honom här.
Mysigt när han kommer och ligger nära och det är faktiskt ganska mysigt att vara ute på sena promenader också. Men jag är glad att jag inte behöver göra det varje kväll.

*     *

Idag kom mina föräldrar ut och fikade och strax efter dom åkt hem kom prinsessan med sin pappa och mamma. Hon styr och ställer med hunden, och med oss andra också för den delen.

Lilla prinsen är på väg till andra sidan jorden, första etappen till Frankfurt för vidare transport till Kina. En del får uppleva världen innan dom förstår vad dom är med om.

*     *

"Många av oss har slappa rumpor därför att de inte används i vardagen."
Men jag använder ju för sjutton gubbar min hela dagarna, som ett blankarsle sitter jag ju på den från morgon till kväll känns det som. Jag får väl ge rumpan en omgång och se om det blir någon förbättring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0