Vaxning och avfettning?

En bra avslutning på helgen, att se ännu en Storvretaseger.

En helg som bara rusat förbi, precis som dom alltid gör.
Håriga killen har varit hos oss och det är bra för då måste vi ju ta oss ut. Dom här dagarna har det ju inte direkt varit otrevligt att vara ute, härligt att se lite sol. Det är ju också otroligt vackert nu med all den vita snön, men jag tycker nog ändå att den hade kunnat hålla sig borta.
Nu hotar man tydligen med att det ska bli riktigt kallt igen, och det känns otroligt onödigt.
Just nu står det -17,9 på termometern utanför mitt köksfönster och det känns ju inte så lovande inför morgondagen.



Vad jag längtar efter att få ligga så här i hängmattan igen.

*     *

Jag vet inte om det här var en sådan lysande idé.
Att ligga naken på biltaket inne i biltvätten känns lite sådär tycker jag, men killen kanske hade missförstått det här med vaxning och avfettning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0